Tilbage
Luk
Vores guider på destinationerne er med til, at sørge for alt er som det skal være på din ferie med DUF-Rejser. De vil igennem hele din ferie være tilgængelige og behjælpelige. Skulle der mod forventning være en mangel på din ferie, så skal guiderne kontaktes med det samme med henblik på en løsning.
Vi godtager ikke reklamationer efter hjemkomst, hvis ikke vores guider straks har været informeret, involveret og/eller har haft muligheden for at rette op på manglen som opleves. Som gæst har du en såkaldt reklamationspligt, hvilket indebærer at der uden unødig forsinkelse skal rettes henvendelse til vores guider på rejsemålet. Dette med henblik på at eventuelle fejl og mangler straks kan udbedres. Såfremt vi hos DUF-Rejser ikke gives denne mulighed, så vil det ikke være muligt at reklamere efter hjemkomst.
Som det står påtrykt på billetten, i DUF-Rejsers rejsevilkår, i fremsendte mails samt i DUF-appen, så er det en forudsætning for at kunne reklamere efter hjemkomst, at man som gæst aktivt tager initiativ til hos vores guider på rejsemålet at få oprettet en "service-case" som dokumenterer dette er sket.
DUF-Rejser forbeholder sig retten til at afvise reklamationer, hvor der ikke er oprettet en service-case.
I tilfælde hvor der er oprettet en service-case, så afviser DUF-Rejser reklamationer som er modtaget mere end 28 dage efter hjemkomst.
Reklamationer behandles ikke telefonisk, og vi skal derfor bede om at reklamationer skal forekomme skrifteligt ved fremsendelse på mail. Reklamationer kan sendes til følgende e-mail adresse: info@duf-rejser.dk
OBS!
Vi gør opmærksom på, at reklamationer der modtages fra 3. part, som ikke har opholdt sig på rejsemålet, såfremt de rejsende er over 18 år ikke behandles.
KONTAKT
TLF:+45 70 267 277
Mail: info@DUF-REJSER.DK.
Mandag: 10:30 - 17:30
Tirsdag: 10:30 - 17:30
Onsdag: 10:30 - 17:30
Torsdag: 10:30 - 17:30
Fredag: 10:30 - 15:00
REJSEMÅL
LOGIN TIL Min billet