Vores guider på destinationen er der for at sikre, at alt forløber som det skal på din ferie med DUF-Rejser. De er tilgængelige under hele opholdet og klar til at hjælpe, hvis der opstår problemer.
Hvis der mod forventning er en mangel på din ferie, skal du straks kontakte guiderne, så de får mulighed for at finde en løsning. Kontaktoplysninger til guiderne og nødtelefonnummeret står i din bestillingsbekræftelse, på “Min Rejse” og udleveres på velkomstmødet.
Vigtigt at vide
- Som rejsende har du ifølge pakkerejselovgivningen en reklamationspligt. Du skal uden unødig forsinkelse gøre guiderne opmærksomme på fejl og mangler, så de kan forsøges udbedret med det samme.
- Det er en forudsætning for enhver reklamation, at du har henvendt dig til guiderne og fået oprettet en service-case.
- Bed altid om dokumentation for, at service-casen er oprettet – det er dit bevis, hvis du senere ønsker at reklamere.
- Hvis guiderne ikke er blevet informeret og dermed ikke har haft mulighed for at udbedre fejlen, kan vi ikke behandle reklamationen efter hjemkomst.
DUF-Rejser forbeholder sig retten til at afvise reklamationer, hvor der ikke er oprettet en service-case.
Frister og form
- Reklamationer skal indsendes skriftligt på mail til info@duf-rejser.dk. Vi kan ikke behandle reklamationer telefonisk.
- Hvis der er oprettet en service-case, skal reklamationen være os i hænde senest 28 dage efter hjemkomst.
- Reklamationer fra tredjepart, som ikke selv har deltaget på rejsen (for rejsende over 18 år), behandles ikke.
Mere information
Læs vores rejsevilkår for fuld beskrivelse af procedurer og regler i overensstemmelse med pakkerejselovgivningen.